Iranian Agriculture News Agency

شهردار سمیرم؛

شهرداری با کمبود بودجه، مواجه است

شهردار شهر سمیرم، گفت: شهرداری این شهر با کمبود بودجه، کاهش شدید درآمد محلی و عدم تخصیص‌ها روبرو است.

شهرداری با کمبود بودجه، مواجه است

به گزارش خبرنگار ایانا در سمیرم، نشست شورای اداری شهرستان سمیرم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان در حالی برگزار شد که سیدعلی سجادی بخشدار بخش مرکزی این شهرستان بعد از تودیع؛ سکان هدایت بخشداری بخش مرکزی را به مهین پناهی کارشناس فرمانداری، داد.

در این نشست حسینعلی صادقی با اشاره به هفته دولت و لزوم گرامیداشت واقعی این هفته، اظهار کرد: شهدای هفته دولت(رجائی و باهنر)، چراغ راه مسئولان هستند.

شهردار شهر سمیرم، افزود: اعیاد عید تا عید اعیاد طلایی برای مسلمانان قلمداد می‌شوند که باید در این مسیر استفاده کافی از اینگونه اعیاد بشود.

صادقی با اشاره به تنوع فعالیت شهرداری شهر سمیرم در خدمترسانی برای مردم در طول ده ماه گذشته، بیان کرد: در طول ده ماه گذشته اقدامات مطلوبی در راستای فعالیتهای عمرانی انجام شد.

او  با بیان اینکه شهرداری شهر سمیرم با کمبود اعتبارات، کمبود شدید درآمدهای محلی و عدم تخصیصها روبرو است، تصریح کرد: در این شرایط باز هم شهرداری شهر سمیرم توانسته است به همت بازوی توانمند شورای اسلامی شهر، راهبری امور مهم را در دستور کار قرار دهد.

شهردار شهر سمیرم از کمک‌های این نهاد به ادارات مرتبط شهرستان سمیرم در رابطه با امور شهری خبر داد و اضافه کرد: این کمک‌ها در حد توان اقدام شد.

او پروژه بازآفرینی بافت‌های فرسوده سمیرم را پروژه‌ای در متن تصمیمات دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: سمیرم شهری است که موفق به اجرای این پروژه بر مبنای دستورالعمل اقدام مشترک شده است.

این مسئول سمیرم در ادامه به عملیات فعال‌سازی باغ دریاچه و مدیریت به منطقه گردشگری-تفریحی آبشار سمیرم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این عمل در پارک باغ دریاچه، اشتغال 100 نفر را در پی داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید