Iranian Agriculture News Agency

در گفت‌وگو با ایانا اعلام شد:

ظرفیت تولید کشاورزی 7هزارتن افزایش می‌یابد

افتتاح ۶۳ پروژه کشاورزی در استان تهران

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: 63 طرح با اعتباری بالغ بر 95میلیارد تومان در بخش‌های مختلف کشاورزی در هفته دولت افتتاح یا در حال بهره‌برداری هستند.

ظرفیت تولید کشاورزی 7هزارتن افزایش می‌یابد

ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در تهران، با اشاره به 63پروژه کشاورزی آماده افتتاح در هفته دولت گفت: سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها 95 میلیارد و 400میلیون تومان است که از این میزان 57میلیارد تومان آورده افراد، 26میلیارد تومان تسهیلات از منابع بانکی و 8/12میلیارد تومان هزینه کرده دولت بوده است.

وی درخصوص میزان اشتغالزایی حاصل از این پروژه‌ها بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ظرفیت تولید محصولات کشاورزی 7هزارتن افزایش خواهد یافت و 1541 نفر به کار مشغول خواهند شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش‌های آب و خاک، دام و طیور، باغبانی، زراعت، ترویج کشاورزی، صنایع، مکانیزاسیون کشاورزی، فعالیت‌های تحقیقاتی، تعاون روستایی، شیلات، دامپزشکی و منابع طبیعی است و با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال 510 نفر به صورت مستقیم و 1031 نفر غیرمستقیم فراهم می‌شود.

به گفته ذوالفقاری، افتتاح این پروژه‌ها صرفه جویی 11557هزار مترمکعب در مصرف آب و 67 هزار لیتر بهینه سازی مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با راه‌اندازی پروژه‌های کشاورزی هفته دولت 7072 تن به میزان تولیدات محصولات کشاورزی، باغی، دامی و.... اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید