Iranian Agriculture News Agency

مدیر سیستم حمل ونقل پاک شهرداری در نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری:

اگر دوچرخه‌سواری فراگیر نشود، آیندگان به این ممنوعیت‌ها می‌خندند

مدیر سیستم حمل ونقل پاک شهرداری تهران در مراسم رونمایی از پلیس دورچخه سوار و نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری درخواست کرد تا دوچرخه از لیست کالاهای تجملاتی خارج شود و همه مردم بتوانند از این وسیله نقلیه استفاده کنند.

اگر دوچرخه‌سواری فراگیر نشود، آیندگان به این ممنوعیت‌ها می‌خندند

به گزارش اجتماعی گروه ایانا یعقوب آزاده دل مدیر سیستم حمل ونقل پاک شهرداری تهران به عنوان یکی از مسئولان اجرای این طرح با اشاره به مشکلاتی که در سطح شهر تهران برای استفاده از دوچرخه وجود دارد گفت: مزایای استفاده از دوچرخه برای هیچکس پوشیده نیست. تلاش ما این است تا استفاده از دوچرخه نه تنها در تهران که به مرور در تمامی استان‌های کشور رواج پیدا کند.

او با اشاره به مشکلاتی که برای دوچرخه سواری زنان در سطح شهر وجود داشته گفت: از شهردار تهران و نیروی انتظامی می خواهم که در این موضوع بیشتر همراهی کنند. این برای آیندگان ما موضع خنده داری است که دوچرخه سواری در شهرهای ما ممنوع باشد. زنان و دختران ما کجا دوچرخه سواری کنند؟ باید سعی کنیم در برخی از مسائل از اعمال نظرات سلیقه‌ای جلوگیری شود.

آزاده دل همچین خطاب به افشانی شهردار تهران گفت: با توجه به حضور شما در هیات دولت از شما درخواست می‌کنم برای اینکه دوچرخه از لیست کالاهای لوکس خارج شود تلاش کنید. اگر این اتفاق رخ دهد استفاده از دوچرخه برای تمامی مردم آسان میشود و فراگیری بیشتری پیدا خواهد کرد.

او عنوان کرد که مهمترین هدف این طرح تلاش برای حل معضل آلودگی در تهران است. آزاده دل گفت: یکی از دلایلی که ما تصمیم گرفتیم این مراسم را در روز سه شنبه برگزار کنیم حمایت از کمپین سه شنبه‌های بدون دوچرخه بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید