Iranian Agriculture News Agency

گلایه روحانی از حوادث مدرسه فیضه

چطور رئیس جمهور را به ترور تهدید می کنند

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در سخنانش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالات نمایندگان از حوادث تجمع اخیر در مدرسه فیضیه گلایه کرد.

چطور رئیس جمهور را به ترور تهدید می کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایانا، روحانی در نوبت دوم پاسخ به سوالات نمایندگان با اشاره به حوادث تجمع اخیر در مدرسه فیضیه و شعارهایی که در آن تجمع داده شد:نکته اساسی این است که چه شد کشور، کشوری که در یک مسیر کاملا آرامی حرکت می کرد و حتی همین ترامپ هم سرکار آمده بود در منطقه خلیج فارس آمد و در عربستان وهمان ایام انتخابات بود که مردم حماسه بزرگ را آفریدند و ضربه محکمی را به ترامپ و کشورهای کوچکی که دور ترامپ جمع شده بودند، زدند، چه شد یک مرتبه جو تغییر کرد.
رییس جمهوری خاطر نشان کرد : تاریخ این تغییر 5 دی ماه سال 96 است و هر کس تاریخ دیگری دهد به اعتقاد من آدرس غلط به مردم داده است.
روحانی افزود : مردم ناگهان دیدند در خیابان ها عده ای آمدند و شعار می دهند و شعارها کم کم تبدیل شد به شعارهای هنجار شکنانه وغیرقابل قبول برای همه مردم و مردم دچار حیرت شدند.
وی اضافه کرد: درست است که مردم آمدند و پاسخ قاطع در راهپیمایی ها دادند اما این حادثه، یک حادثه کم نظیری بود که در سالهای گذشته نداشتیم.

رئیس جمهور افزود: برادران وخواهران بدانید تخریب خرابی می آورد، بدانید سیاه نمایی زندگی مردم را به سمت سیاهی می برد و کلام نیست، فقط اجتماع نیست فقط، شعار در گوشه و کنار نیست . البته اگر شعار علیه فردی مثل حسن روحانی باشد اهمیتی ندارد نوکری است مثل نوکرهای مردم وسربازی است از سربازها .
وی گفت:دلم برای اینها نمی سوزد واگر من تهدید به ترور شوم برای من مهم نیست، همه ماه رمضان ها همه خواندیم که آرزوی ما است که این را داشته باشیم. 
رییس جمهوری یادآور شد:اما چه شد عده ای جرات کردند رییس جمهور کشور را تهدید به مرگ کنند؟ چون حس کردند بین ما وشما فاصله است وبه غلط فکر کردند بین مجلس و دولت وقوه قضاییه فاصله است.
روحانی تاکید کرد: ما اگر وحدت داشته باشیم فیضیه مرکز انقلاب تبدیل نمی شود به جایی که عده ای آب به آسیاب دشمن بریزند . باید با هم متحد شویم ودست در دست هم پشت رهبری حرکت کنیم .
وی اضافه کرد: شما می گویید چرا قیمت ارز بالا رفت و می فرمانید چرا برجام هم جایش اجرا نشد قبول داریم که طرف ما در برجام تخلفاتی انجام داده بویژه امریکایی ها وبارها اعلام کردیم اما همه ما منصفانه قضاوت کنیم اگر برجام هیچ بود پس چه غصه ای امروز داریم .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید