Iranian Agriculture News Agency

کارگردان تئاتر در گفت و گو با ایانا:

«کافه تارانتینو» از سبک تارانتینو پیروی می‌کند

کارگردان نمایش «کافه تارانتینو» معتقد است این تئاتر متاثر از دیدگاه سینمایی کوئنتین تارانتینو، کارگردان بنام آمریکایی است.

«کافه تارانتینو» از سبک تارانتینو پیروی می‌کند

پوریا جاویدپور،تهیه کننده ،نویسنده و کارگردان تاتر «کافه تارانتینو» به خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا گفت: نمایش «کافه تارانتینو» از 28 مردادماه در سالن یک پردیس تئاتر شهرزاد هر شب ساعت 22 روی صحنه رفته و اجرای آن تا 18 شهریورماه ادامه خواهد داشت. این نمایش برگرفته از چند اثر مشهور سینمایی در بستر روایتی تئاتری است و مضمونی کمدی دارد. صداپیشه این نمایش هم محمدرضا علیمردانی است.

کافه تارانتینو

او افزود: تاتر کافه تارانتینو متشکل از شخصیتهاى مختلف هنرى هست که با توجه به سبک کوئنتین تارانتینو و حضور المان هاى مختلف از کارهاى هنرى تاریخ سینما و موسیقى و ادبیات روایت گر سه داستان به صورت موازى و به سبک روایت غیر خطى تارانتینو است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده:بانى و کلاید خیلى اتفاقى با خانواده کورلئونه درگیر مى شوند. بیل (فیلم بیل را بکش) بتهوون آهنگساز را گروگان مى گیرد و ساموایى فیلم ملویل براى دزدیدن  جسد زن ریچارد براتیگان استخدام مى شود.سر انجام در کافه تارانتینو همه به هم مى رسند.

بازیگران این نمایش عبارتند از:مانى اخشى،نادر آقایى،سیاوش پایاب،جوانه دلشاد،حمیدرضا خلیلى،امید زارع،ماهان عبدى،منوچهر عبدى،هدیه فروغ،ندا فروغ،میثم قاسمى نژاد،افشین قدیمى،پرهام کریمى،کیان مهدوى.

کافه تارانتینو

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید