Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان:

70 پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از افتتاح 70 پروژه کشاورزی به مناسبت هفته دولت در استان زنجان خبر داد و گفت: 57 پروژه از این تعداد، سامانه‌های نوین آبیاری به مساحت یک هزار و 200 هکتار را شامل می‌شود.

70 پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در زنجان، حسین جعفری، خاطرنشان کرد: بالغ بر 109 میلیارد و 673 میلیون ریال برای مجموع 57 سامانه نوین آبیاری مورد افتتاح در هفته دولت سرمایه‌گذاری شده است و افتتاح این تعداد پروژه تثبیت اشتغال 341 نفر را به دنبال دارد.

وی همچنین از افتتاح 5 واحد گلخانه به مساحت 16 هزار متر مربع طی هفته دولت در استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این تعداد پروژه گلخانه‌ای با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 میلیارد و 110 میلیون ریال و اشتغالزایی 20 نفر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جعفری با اشاره به افتتاح 4 پروژه در حوزه صنایع کشاورزی استان زنجان افزود: سیلوی ذخیره‌سازی غلات، یک واحد بسته بندی کشمش، یک واحد بسته بندی سبزی و صیفی و دمنوش گیاهی و یک واحد بسته بندی آب آشامیدنی  پروژه های مورد افتتاح صنایع کشاورزی استان طی هفته دولت را شامل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای 4 پروژه حوزه صنایع را بالغ بر 15 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 52 نفر صاحب شغل می شود.

وی ادامه داد: امسال همچنین همزمان با هفته دولت 3 پروژه پرورش ماهی با اشتغالزایی 5 نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر یک میلیارد و 570 میلیون ریال در استان زنجان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جعفری همچنین از افتتاح فارم 2 پروژه پرورش بوقلمون مادر شمال غرب کشور با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریالی طی هفته دولت در استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه اشتغالزایی برای 10 نفر را به همراه دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در پایان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای 70 پروژه کشاورزی مورد افتتاح استان در هفته دولت را بالغ بر 189 میلیارد و 53 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: افتتاح این تعداد پروژه در مجموع موجب اشتغالزایی و تثبیت اشتغال 428 نفر در بخش کشاورزی استان می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید