Iranian Agriculture News Agency

در پی جان باختن چهار نفر از فعالان محیط زیست؛

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان تسلیت گفت

در پی حادثه آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان و جان باختن چهار نفر از فعالان محیط زیست در این حادثه، رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان، این مصیبت وارده را در پیامی به مردم تسلیت گفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار ایانا در سنندج، متن پیام تسلیت خالد جعفری بدین شرح است: «خبر درگذشت دو نفر همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان و دو نفر فعالان زیست محیطی مریوان در جبهه دفاع از حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی این سرزمین «که در حین خاموش کردن آتش، با تغییر جهت وزش باد و ایجاد حلقه محاصره در اثر شدت آتش جان خود را از دست دادند» دردی آمیخته با افتخار در دل‌هایمان گذاشت و اندوهی عمیق آفرید.

رشادت آفرینی این سبزاندیشان در راه خدمت به حفظ و حراست از مواهب الهی و محیط زیست و منابع طبیعی کشور، اصلی‌ترین گذرگاهی است که با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان در تاریخ این کشور باقی مانده، و عزت و سربلندی را برای حفظ و حراست از منابع ملی و تضمین آن برای نسل‌های آینده به جای می‌گذارند.

در گذشت این حافظان محیط زیست را ، همکاران محترم اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کردستان، جامعه محیط زیست شهرستان مریوان، و خانواده آن عزیزان سفر کرده تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آنان و صبر و اجر جزیل را برای خانواده آن عزیزان سرافراز، از ذات لایزال الهی مسئلت دارم.

به گزارش ایانا، به دنبال آتش‌سوزی جدی که در جنگل‌های اطراف روستای پیله و سلسی شهرستان مریوان رخ داد، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

 دو نفر از افراد فوت شده از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان به نام‌های محمد پژوهی، رحمت حکیمی نیا و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان به نام‌های امید کهنه پوشی(حسین زاده) و شریف باجور هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید