Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهادکشاورزی استان سمنان خبر داد:

بهره‌برداری از یک واحد پرورش شترمرغ

رئیس جهادکشاورزی استان سمنان گفت: یک واحد پرورش شترمرغ مولد و پرواری در سمنان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک واحد پرورش شترمرغ

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سید حسن میرعماد در آئین افتتاح این واحد پرورش شترمرغ اظهار کرد: ظرفیت کل این واحد 537 قطعه است که 37 قطعه آن مولد و 500 قطعه نیز پرواری است.

میرعماد، با اشاره به اشتغال ایجاد شده از محل افتتاح این واحد تولیدی خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این واحد پرورش شترمرغ برای 7 نفر به صورت مستقیم و برای 10 نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با اشاره به مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده گفت: در مجموع 25 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و همچنین آورده شخصی سرمایه‌گذار انجام شده است.

میرعماد عنوان کرد: از این مبلغ 15 میلیارد ریال مربوط به آورده شخصی سرمایه‌گذار، 10 میلیارد ریال آن مربوط به تسهیلات مصوب که 9 میلیارد و 200 میلیون ریال آن تخصیص یافت.

او خاطرنشان کرد: تسهیلات لازم برای افتتاح این واحد تولیدی از محل تسهیلات اشتغال روستایی به این سرمایه‌گذار اعطا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت تولید سالانه این واحد پرورش شترمرغ گفت: این واحد سالانه ظرفیت تولید 2هزار قطعه جوجه شترمرغ، 20 تن گوشت قرمز، 500 جلد پوست شترمرغ و 500 کیلوگرم پرشترمرغ را دارد.

به گزارش ایانا، این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید