Iranian Agriculture News Agency

برپایی کارگاه تاثیرات فرهنگی و اقلیمی در نمایشنامه‌نویسی در اروپا

کارگاه آموزشِ حرفه‌ای با عنوان «تاثیرات فرهنگی و اقلیمی در نگارشِ نمایشنامه‌» با حضور 3 مدرس از ایران، بلژیک و فنلاند و مشارکتِ 24 علاقه‌مند در 8 کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی،کارگاه «تاثیرات فرهنگی و اقلیمی در نگارش نمایشنامه‌نویسی» به مدتِ 3 هفته و با حضور 24 علاقه‌مند از کشورهای گوناگون (آلمان، روسیه، مجارستان، نروژ، استونی، مراکش، نیوزیلند، مصر، استرالیا، آرژانتین، کوبا، مکزیک، ایتالیا، رومانی و...) از 19 آگوست تا 10 سپتامبر (28 مرداد ماه تا 19 شهریور ماه) در کشورهای گوناگون و به شکلِ سیار برگزار خواهد شد. رایانی مخصوص از ایران در کنار دو مدرس دیگر از کشورهای بلژیک (لولارا سِجر) و فنلاند (میلا هاسلین) پیش از شروعِ این دوره‌ی آموزشی، شرح دوره و فرایندِ آموزشی آن را زیر نظر موسسه TAF در بلژیک آماده کرده‌اند. مدرسان و علاقه مندان این کارگاه آموزشی در طول 3 هفته به 8 کشور(اسپانیا، سوئد، نروژ، هلند، پرتغال، اسپانیا، بلژیک و فرانسه) سفر کرده و به طور موقت در هر یک از کشورها ساکن خواهند شد. مشارکت‌کنندگان متناسب با تاثیراتِ اقلیمی و فرهنگی کشورها، مواردِ آموزشی لازم را مرور کرده و تمرین‌های لازم را انجام خواهند داد.

هزینه‌ اصلی این دوره با پشتیبانی موسسه TAF و بهره‌مندی از حمایت‌های شورای هنری اتحادیه‌ اروپا فراهم شده است. اعضای شرکت‌کننده در این دوره، بخش دیگری از هزینه‌ها را پرداخت کرده‌‌اند. قرار است تا زمینه‌های نگارشِ چند نمایشنامه به شکلِ مشترک با توجه به تاثیراتِ اقلیمی و فرهنگی مورد توجه و حمایت قرار گرفته و تولید آنها نیز  تحقق یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید