Iranian Agriculture News Agency

پخش مستندهای برگزیده جشنواره فیلم سلامت از شبکه مستند

هم‌زمان با برگزاری سومین جشنواره ملی فیلم سلامت «یک مستند، یک پزشک» به تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا و کارگردانی مهدی محمدی تجلیل از شبکه مستند پخش می‌شود.

پخش مستندهای برگزیده جشنواره فیلم سلامت از شبکه مستند

 

 به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، محمد شکیبانیا گفت: «یک مستند، یک پزشک» ویژه‌برنامه‌ای است که با حضور پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت به  بررسی محتوایی آثار حاضر در جشنواره می‌پردازد.

وی افزود: از میان 30 فیلم حاضر در جشنواره فیلم سلامت حدود 10 فیلم برای پخش در نظر گرفته‌شده که از این هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 روی آنتن شبکه مستند می روند.  

این تهیه‌کننده گفت: «یک مستند، یک پزشک»  که پارسال در 30 قسمت پخش شد، امسال در 10 قسمت با اجرای فرشید فهیم پخش خواهد شد، سال گذشته ما از حضور کارگردان مستند هم استفاده می‌کردیم اما امسال با توجه به فرصت‌های کم گفت‌وگو تصمیم گرفتیم به دعوت از پزشکان و گفت‌وگو با آن‌ها بسنده کنیم.

به گفته شکیبانیا، «اختلالی به نام اوتیسم»، «ویزیت»، «رنج شیرین»، «مامان»، «این خانه تو نیست»، «عمو موسی»، «چهل و هفت»، «نویز سفید»، «لیلا از لفور» و «زاناکس»  مستندهایی هستند که  از قاب مجموعه «یک مستند، یک پزشک» پخش خواهند شد.

سومین جشنواره ملی فیلم سلامت باهدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» به دبیری محمد کیاسالار در حال برگزاری است و 5 شهریور به کار خود پایان خواهد داد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید