Iranian Agriculture News Agency

کارآفرینی توسط بانویی از فارس

زهره خسروی بانوی کارآفرین، که کارگاه تولید و بسته بندی قارچ خوراکی در شهرستان پاسارگاد با سرمایه 4 میلیارد تومانی راه‌اندازی کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در شیراز، گفت: کارگاه ماه مینا پاسارگاد" با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری درراستای اقتصادمقاومتی ،تولید واشتغال، راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

کارآفرینی توسط بانویی از فارس

خسروی گفت: با راه‌اندازی  این کارگاه 40 نفر اشتغالزایی مستقیم در منطقه ایجاد شد و در حال حاضر تعدادی از زنان نیازمند به کار منطقه نیز در این کارگاه فعالیت می‌کنند.

این بانوی کارآفرین تصریح کرد: این کارگاه تولید قارچ در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و با زیربنای 2 هزار مترمربع وبا  6 سالن تولید ایجاد شد که تولید سالانه این کارخانه  227 تن قارچ خوراکی دکمه‌ای است.

خسروی افزود: محصولات تولیدی ما علاوه برمصرف داخل استان به استان‌های دیگر نیز صادر می‌شود.

عملیات احداث کارگاه تولید قارچ "ماه مینا پاسارگاد" در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر از سال نود یک آغاز شد.این کارگاه در دو بخش تولید و فرآوری قارچ هدف‌گذاری شده، که در حال حاضر، فاز اول آن که بخشی از تولید است، به کارگیری جدیدترین دستگاه‌های تولید و بهترین مواد عایقی رطوبت و دما از خصوصیات دیگر بخش تولید قارچ این مجموعه است.

گفتنی است این بانوی نیکوکار، مدرسه دو کلاسه ای در بخش تشت آباده ساخته و زمینی به مساحت 200 مترمربع جهت ساخت فرهنگ‌‌سرای ایلات خمسه اهداء کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید