Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مشگین شهر خبر داد:

تآمین مالی طرح‌های روستایی با کمک GGP

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مشگین شهر از بازدید نماینده سفارت ژاپن از طرح‌های پیشنهادی برای دریافت کمک‌های بلاعوض در قالب کمک‌هایGGP خبر داد.

تآمین مالی طرح‌های روستایی با کمک GGP

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، اسماعیل شیخ الاسلامی، گفت: نماینده سفارت ژاپن در ایران از پروژه پیشنهادی شهرستان مشگین‌شهر با عنوان " تولید پنیر " و فعالیت‌های اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان مشگین شهر بازدید کرد.

شیخ الاسلامی، بیان کرد: پروژه پیشنهادی تولید پنیر در سال 1393 برای اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی  با هدف ارتقاء مهارت‌ها و بهبود وضعیت معیشت زنان روستایی در قالب دریافت کمک‌های GGP تهیه شده بود که پس از تائید استانی در سال 93 و بررسی و تلاش همکاران در سال 1397 مورد تائید وتصویب قرار گرفت و به منظور امکان سنجی پروژه، آقای زندی نماینده سفارت ژاپن از محل اجرای پروژه بازدید کرد.

او افزود:  GGP کمک‌های بلاعوض برای پروژه‌های تامین امنیت انسانی است که مبلغ این کمک برای هرپروژه عموما حدود 10 میلیون ین ( در حدود 80 هزار دلار آمریکا) است که از طرف کشور ژاپن در اختیار واجدین شرایط دربافت کنندگان این کمک‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مشگین شهر یادآور شد: نتایج امکان سنجی تا دهه اول مهر ماه سال‌جاری اعلام و در صورت تصویب نهائی پروژه مذکور در سال 1398 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید