Iranian Agriculture News Agency

شناسایی هفت مورد اراضی بلاکشت در آمل

مدیر جهادکشاورزی آمل از شناسایی 7 مورد از اراضی بلاکشت به مساحت 67 هزار و 500 مترمربع در این شهرستان و اخطار به مالکان آن در مرداد امسال خبر داد.

شناسایی هفت مورد اراضی بلاکشت در آمل

به گزارش خبرنگار ایانا در ساری، سید حسین اسلامی با بیان اینکه اراضی کشاورزی رها شده، در صورت اعراض صاحبان آن، بلاعوض و رایگان به تملک دولت در می‌آید، گفت: این طرح در راستای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و تبدیل آن به غیر کشاورزی و در اجرای قانون اراضی بایر کشاورزی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلامی انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با اظهار اینکه در سال های اخیر، تعدای از مالکین اراضی کشاورزی، به مدت چند سال  زمین‌های خود را بلاکشت رها کرده تا تبدیل به اراضی بایر شود، گفت: یک ماه اخیر، 7 مورد اراضی بایر بلاکشت به مساحت 67 هزار و 500 مترمربع در این شهرستان شناسایی شد.

اسلامی، از مالکان اراضی خواست، با استمرار فعالیت‌های کشاورزی و رعایت اصول و ضوابط مهندسی، از رها کردن اراضی کشاورزی جدا خودداری کرده و نسبت به ادامه فعالیت‌های کشاورزی در ارضی ملکی خود طبق برنامه‌های کشت سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام، تا نسبت به رونق بخشیدن به کشاورزی همت گمارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید