Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون کشاورزی خبر داد

پیشنهاد اعطای کارت اعتباری اقلام اساسیِ کم درآمدها

ایانا-کشاورزی: اعطای کارت اعتباری برای کالاهای اساسی در حد پیشنهاد است، اجرای این پیشنهاد بستگی به شرایط کشور خواهد داشت.

پیشنهاد اعطای کارت اعتباری اقلام اساسیِ کم درآمدها

نوسانات بازار و افزایش قیمت کالاها و اجناس، بیشترین اثرش را بر روی افراد کم درآمد و قشرهای ضعیف می‌گذارد و این مساله سبب شده تا اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درصدد پیشنهاد اعطای کارت اعتباری برای اقشار کم درآمد باشند.

عباس پاپی زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه کشاورزی ایانا، در خصوص اعطای کارت اعتباری برای اقلام اساسی گفت: این حمایت‌ها به اقلامی مانند روغن، برنج و کالاهای اساسی که دولت برای آن‌ها یارانه اختصاص می‌دهد، تعلق خواهد گرفت.

او با بیان اینکه اعطای کارت اعتباری برای کالاهای اساسی در حد پیشنهاد است، افزود: اجرای این پیشنهاد بستگی به شرایط کشور خواهد داشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اثرات هزینه کرد چند میلیاردی برای کالاهای اساسی در بازار مشخص نیست، گفت: کالاهایی هم که با یارانه دولت تامین می‌شود با قیمت ارز آزاد در بازار عرضه می‌شوند.

پاپی زاده با بیان اینکه برای هدفمندی یارانه، پیشنهاد برای عرضه کالاهای اساسی به اقشار کم درآمد مناسب است، افزود: البته جلسات مختلف با سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهادکشاورزی در راستای شفاف سازی زنجیره تامین کالای مورد نیاز مردم نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید