Iranian Agriculture News Agency

ادامه اکران فیلم های خارجی در ایران

«وینچستر» ترسناک شلیک می کند!

در ادامه نمایش فیلم های خارجی در سینماهای کشور، فیلم ترسناک و فانتزی «وینچستر» روی پرده می رود.

«وینچستر» ترسناک شلیک می کند!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، «وینچستر»  محصول 2018 به کارگردانی مشترک مایکل اسپیریگ و پیتر اسپیریگ و با بازی هلن میرن، سارا اسنوک، فین اسکیکلونا، جیسون کلارک، تیلر کاپین و ... از چهارشنبه 31 مرداد در تهران اکران می شود. 

در خلاصه‌ داستان ‌‌‌‌فیلم آمده: سارا وینچستر(هلن میرن) همسر اسلحه ساز معروف و وارث قرن نوزدهمی ثروتی عظیم از همسرش است. همسر فقید او کسی است که تفنگ معروف وینچستر را به فاصله کمی پس از جنگ داخلی آمریکا اختراع کرده است.  او گمان می کند که به وسیله ارواح افرادی که از این اسلحه ها مرده اند تسخیر شده است...

این فیلم محصول آمریکا و استرالیاست و دوم فوریه 2018 اکران شد. فیلم با بودجه سه میلیون و 500 هزار دلاری ساخته شد و بیش از 25 میلیون دلار فقط در آمریکا فروخت.

فیلم 5.4 از 10 ستاره سایت معتبر IMDB  را دریافت کرده است.

پیش از این فیلم های «همه پول‌های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات و «شاه دزد» به کارگردانی کریستیان گادگست در قالب طرح اکران فیلمهای خارجی که از اوایل تیر ماه آغاز شده، روی پرده رفتند.

این فیلم ها در پردیس «کوروش»، پردیس «مگامال» و «باغ کتاب» به نمایش درمی ایند و گفته می شود در صورت استقبال بیشتر به تعداد این سینماها افزوده خواهد شد.

 گفته شده سهم صاحب سینما  از نمایش این فیلم‌ها 40 درصد است و ۶۰ درصد دیگر هم به طور اختصاصی برای هزینه‌های درمانی اهالی سینما و ایجاد یک مرکز درمانی با مدیریت خانه سینما تعلق می‌گیرد.

وینچستر

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید