Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خبر داد:

آزادسازی 1.9 هکتار اراضی کشاورزی و باغات شهریار

مدیر جهادکشاورزی شهریار، از آزادسازی 19هزار مترمربع (1.9 هکتار) از اراضی این شهرستان خبر داد.

آزادسازی 1.9 هکتار اراضی کشاورزی و باغات شهریار

رسول سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا اظهار کرد: همکاران جهاد کشاورزی شهرستان شهریار در راستای مقابله با متخلفان عرصه تغییر کاربری غیر مجار و صیانت از اراضی زراعی و باغی و براساس تبصره دو ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی 11ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان را قلع و قمع کردند.

او ادامه داد: با شناسایی ساخت‌وسازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان که از مرغوب‌ترین نوع اراضی زارعی و باغی است، ضمن صدور اخطاریه و تحویل آن به مالکان و متصرفان و یا الصاق به محل و دیوار نویسی مبنی بر تخلف، با اخذ دستور دادستانی محترم شهرستان و مقام انتظامی تخریب و به حالت اول بازگشت دادند.

مدیرجهاد کشاورزی این شهرستان گفت: پرسنل این مدیریت پس از بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم، و تامین ادوات تخریب، جهت تسریع در ایفای وظایف راس ساعت سه و نیم بامداد در محل جهاد کشاورزی شهرستان حاضر شده و سپس با هماهنگی با ماموران کلانتری و راننده لودر در محل حاضر و شروع به قلع و قمع دیوارکشی‌ها و ابنیه بدون سقف و جدول کشی‌های غیر مجاز کردند.

سلگی افزود: یازده قطعه از ساخت‌و سازهای غیر مجاز در زمینی به مساحت حدودا نوزده هزار متر مربع ، واقع در قریه یوسف آباد صیرفی پلاک اصلی ۷۲ قلع و قمع شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید