Iranian Agriculture News Agency

عضو فراکسیون امید مطرح کرد:

روحانی موانع را به‌صراحت در مجلس بگوید

یک عضو فراکسیون امید با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس، گفت: همه باید از مجلس تمکین کنند و رئیس‌جمهور هم اگر می‌بیند که موانعی وجود دارد باید به‌صراحت در مجلس مطرح کند.

روحانی موانع را به‌صراحت در مجلس بگوید

به گزارش ایانا به نقل از اعتمادآنلاین، محسن علیجانی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید، با تأکید بر لزوم صحبت مسئولان با مردم، گفت: صحبت مسئولان و ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با مردم بخصوص رئیس‌جمهور که در رأس قدرت اجرایی کشور است، می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را به دنبال داشته باشد.

او ادامه داد: همچنین توضیحات اقتصادی رئیس‌جمهور، می‌تواند تأثیر مثبتی در شرایط اقتصادی کشور داشته باشد. با توضیحات رئیس‌جمهور فعالان اقتصادی آینده اقتصادی‌شان را می‌دانند که چگونه تنظیم کنند و مردم درباره کالاهای اساسی و دغدغه‌های روزمره‌شان می‌دانند که مشکلی وجود ندارد.

این نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید با مردم بیشتر صحبت کند؛ آقای روحانی در این خصوص کوتاهی کردند و باید قبل از طرح سؤال از رئیس‌جمهور به‌صورت داوطلبانه در مجلس حضور پیدا می‌کردند.

علیجانی تأکید کرد: از طریق فراکسیون امید به رئیس‌جمهور توصیه‌شده بود که در مجلس حضور پیدا کنند اما متأسفانه ایشان گوش نکردند. رئیس‌جمهور برای اینکه به فراکسیون امید وقت بدهند، دو سال و نیم طول کشید. این موضوع نشان می‌دهد که ارتباط آقای روحانی با نمایندگان ضعیف است و به نظر می‌آید که باید تقویت شود.

او گفت: اگر ما یعنی دولت، مجلس و مردم دست‌به‌دست هم بدهیم می‌توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس، ادامه داد: همه باید از مجلس تمکین کنند و رئیس‌جمهور هم اگر می‌بیند که موانعی وجود دارد باید به‌صراحت در مجلس مطرح کند و به ایشان توصیه می‌کنیم که این کار را انجام بدهند. اگر آقای روحانی فکر می‌کند که موانعی بر سر راهش است که دچار چالش‌های ارزی شده و زیانش به چشم ملت رفته ما نیز توصیه می‌کنیم در مجلس به‌صراحت این موضوع را مطرح کند.

علیجانی تأکید کرد: نمایندگان چشم بینا و گوش شنوا ملت هستند و اگر ببینند که رئیس‌جمهور حق می‌گوید به او در رفع موانع کمک خواهند کرد اما اگر ببینند که صحبت‌های رئیس‌جمهور وارد نیست قطعاً از رئیس‌جمهور می‌خواهند که تحرک بیشتری داشته باشند.

او گفت: ما اعتقادداریم رئیس‌جمهور باید در پاسخ به سؤال، صراحت داشته باشد و اگر موانع وجود دارد برای مردم بگویند اگر هم دولت کم‌کاری داشته آن را بپذیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید