Iranian Agriculture News Agency

جزئیات پرداخت تسهیلات به نانوایی‌ها؛

بهسازی با تسهیلات 15 درصدی

ایانا-کشاورزی: پرداخت تسهیلات 15 درصدی در اقساط 36 ماهه از شهریورماه در دستور کار بانک برای پرداخت قرار می‌گیرد.

بهسازی با تسهیلات 15 درصدی

بهسازی و بازسازی نانوایی‌ها که از جمله استفاده از خمیرگیر و تغار استیل، کاشی‌کاری دیوارها  تهیه پالت برای کیسه‌های آرد و بسیاری از موارد دیگر است، قطعا می‌تواند منجر به افزایش کیفیت نان شود. بر این اساس، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت 2 هزار فقره تسهیلات در هر ماه به صاحبان نانوایی‌ها خبر داد.

در این باره، قاسم زراعت‌کار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه کشاورزی اینا جزئیات پرداخت تسهیلات 15 میلیونی به نانوایان را توضیح داد و گفت: در این راستا ماهیانه 2 هزار فقره تسهیلات 15 درصدی برای بهسازی و نوسازی به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه این تسهیلات در جهت بهداشتی‌تر شدن نانوایی‌ها به صاحبان آن‌ها پرداخت می‌شود، افزود: برای این منظور 360 میلیون تومان در سال جاری تامین شده و بانک سپه نیز آن را به صاحبان نانواخانه‌ها پرداخت خواهد کرد.

زراعت کار با تاکید به اینکه این تسهیلات 15 درصدی در اقساط 36 ماهه از شهریورماه در دستور کار بانک برای پرداخت قرار می‌گیرد، گفت: البته برخی نانواها بر افزایش میزان تسهیلات تاکید داشته و خواستار پرداخت بیشتر تسهیلات به دلیل بالا بودن مبالغ تعمیرات و دستگاه‌های مربوطه مانند خمیرگیری و ... بوده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید