Iranian Agriculture News Agency

آخرین پیش‌بینی‎‌های سازمان هواشناسی:

شمال بارانی می‌ماند و تهران خنک می‌شود

کارشناس‌های سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی طی سه روز آینده خبر دادند و براساس نقشه‌های هواشناسی، بیشترین و کمترین دمای تهران 36 و 26 درجه سانتیگراد پیش بینی کردند.

شمال بارانی می‌ماند و تهران خنک می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، در سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، بارش باران و گاهی وزش باد دارد و پیش بینی می شود، شدت بارش طی امروز و فردا در استان گیلان باشد.

 

بنابراین گزارش، امروز و فردا دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی هستیم.

بنا بر نقشه های سازمان هواشناسی در سه روز آینده تداوم وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور وجود دارد و  در بعضی ساعات در منطقه زابل وزش باد با طوفان گرد و خاک همراه است. همچنین در این مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

براساس آخرین پیش بینی ها دمای تهران کاهش دارد و  آسمان شهر فردا و پس فردا چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید