Iranian Agriculture News Agency

انتشار پوستر جدیدی از جانی انگلیش نورسیده

پوستر جدیدی از فیلم «جانی انگلیش بار دیگر ضربه می زند» منتشر شد.

انتشار پوستر جدیدی از جانی انگلیش نورسیده

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا،پوستر جدیدی از فیلم «جانی انگلیش بار دیگر ضربه می زند»Johnny English Strikes Again با بازی روآن اتکینسون یا همان مستربین منتشر شده است.

کارگردانی این کمدی ماجراجویانه و اکشن را دیوید کر به عهده داشته است. پیش از این قرار بود فیلم از 5 اکتبر 2018 (13 مهر امسال) در انگلستان روی پرده رود که گویا تا 26 اکتبر به تعویق افتاده است. هر چند سایت IMDB همچنان تاریخ پنجم اکتبر را برای اکران فیلم درج کرده است.

اولگا کوریلنکو، بن میلر، اما تامپسون، آدام جیمز و ... دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جانی انگلیش ۳ ،سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های معروف و پرطرفدار جانی انگلیش است. اما بشنوید از داستان قسمت سوم این فیلم که طی آن جانی انگلیش به ناچار بازنشستگی خود را کنار می گذارد. در واقع وقتی که در جریان یک حمله‎ سایبری،هویت تمامی مامورین مخفی فعال در انگلستان لو می‎رود ، جانی انگلیش مجبور می‎شود بی خیال بازنشستگی خود شود تا بتواند عامل این اتفاق را که یک هکر حرفه ای است،پیدا کند و… .

این فیلم در لوکیشن های باکینگهام شایر فیلمبرداری شده و محصول سه کشور انگلیس،فرانسه و آمریکاست.

«تولد دوباره جانی انگلیش» نسخه قبلی این سری فیلمها درسال 2011 با بودجه هشت میلیون دلاری ساخته شد و بیش از 164 میلیون دلار فروخت که موفقیت تجاری بالایی محسوب می شد. نسخه اول این فیلم در سال 2003 ساخته شد و با بودجه 28 میلیون دلار به فروشی بالغ بر 160 میلیون دلار دست یافت که بالاتر از حد انتظارها بود.

بر همین اساس پیش بینی می شود نسخه جدید این سری فیلمها نیز گیشه داغی را تجربه کند.

روآن اتکینسون کمدین 63 ساله انگلیسی طی دو- سال اخیر با حضور در نقش کارآگاه مگره،شخصیت محبوب ادبیات فرانسه و مخلوق ژرژ سیمنون در سری تله فیلمهایی با همین نام، ابعاد تازه ای از توانایی های خود را در عرصه بازیگری به نمایش گذاشت.

جانی انگلیش بار دیگر ضربه می زند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید