Iranian Agriculture News Agency

اولین جلسه همگردی جشنواره فیلم سلامت با فرخ نژاد

اولین جلسه همگردی جشنواره فیلم سلامت با فرخ نژاد

اولین جلسه همگردی سینما و سلامت با حضور پزشکان، سینماگران و مستندسازان به میزبانی حمیدفرخ نژاد، سفیر انجمن ام.اس، هنرمندان پزشکان و فیلمسازان در انجمن ام.اس ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایانا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، اولین برنامه همگردی این جشنواره با حضور هنرمندان، سینماگران و پزشکان در محل انجمن ام.اس ایران به میزبانی حمید فرخ نژاد، سفیر انجمن ام اس ایران، در تاریخ سه شنبه 23 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این همگردی برای آشنایی بیشتر جامعه هنری با زوایای پنهان بیماری ام.اس، بررسی راه‌حل‌های موجود برای کمک به مبتلایان و گفتگو میان پزشکان و هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نمایش بیماری ام.اس در آثار سینمایی برگزار می شود.

گفتنی است، جلسات همگردی جشنواره فیلم سلامت، نوعی گردهم آیی پزشکان و هنرمندان است که به جهت تعامل و آشنایی بیشتر هنرمندان با شاخه های مختلف پزشکی انجام می شود.

سومین جشنواره ملی فیلم سلامت توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد شد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید