Iranian Agriculture News Agency

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره فیلم مقاومت

فردا ۲۲ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اعلام شد.

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره فیلم مقاومت

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، متقاضیان شرکت در این رویداد سینمایی تا عصر فردا ۲۲ مرداد می‌توانند آثارشان را برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در ساختار مسابقات این جشنواره امسال، برای نخستین بار، به منظور کشف و حمایت از استعدادهای جوان بخش «روایت نو» مربوط به داوری آثار فیلمسازان اول ایجاد شده که به برترین فیلم این بخش، لوح تقدیر، جایزه نقدی و نشان شهید آوینی اهداء خواهد شد.

همچنین، این شورای برگزاری این جشنواره، بخش ویژه «جلوه گاه نور» جشنواره را به مسابقه آثار سینمایی، کوتاه و مستند با موضوع و محوریت پیرامون «انقلاب و تاریخ انقلاب اسلامی» با هدف بازروایی و بازنمایی تاریخ انقلاب و توجه ویژه تر به محصولات سینمایی که در راستای ثبت و روایت انقلاب و مضامین و مفاهیم مرتبط با آن از قبیل: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دراحیای «هویت ایرانی_اسلامی» ساخته شده‌اند، اختصاص داده است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امسال با تغییر زمانی از مهرماه به دهه اول آذر (همزمان با هفته گرامیداشت بسیج) و درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور سینماگران داخلی و خارجی در بخش‌های اصلی «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» شامل: فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی، فیلم‌های مستند، بخش جلوه گاه نور، بخش روایت نو( مسابقه فیلمسازان اول)، و مسابقه سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌های سینمایی و کوتاه و مستند، جایزه عماد مغنیه و بخش‌های جنبی برگزار می‌شود.

برگزاری این جشنواره به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌های و نهادهای مختلف فرهنگی و سینمایی کشور و به دبیری محمد خزاعی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید