Iranian Agriculture News Agency

تضعیف دولت همسویی با دشمن است

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تضعیف دولت را همسویی با دشمن توصیف و بیان کرد: در شرایطی که عملیات رسانه‌ای و اقتصادی دشمن علیه کشور جاری است و نیاز به حفظ وحدت وجود دارد طرح سؤال از رئیس‌جمهوری به نفع نظام جمهوری اسلامی نیست.

تضعیف دولت همسویی با دشمن است

به گزارش ایانا به نقل از ایرنا، رمضان علی سبحانی فر گفت: به‌طور یقین طرح سؤال از رئیس‌جمهوری از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باهدف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست. درحالی‌که دشمن با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در پی القای ناکارآمدی نظام است تضعیف دولت همسویی با دشمن است.

او ادامه داد: ایجاد آرامش در شرایط کنونی نیاز کشور است. طرح استیضاح سه وزیر پس از شش ماه از آغاز فعالیت دولت در تاریخ انقلاب بی‌سابقه و سبب خدشه به‌نظام بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه همچنین به تأثیرگذاری تحریم‌ها بر قیمت برخی کالاها اشاره و بیان کرد: قیمت خودرو تغییری نداشته بلکه تزریق بخشی از نقدینگی جامعه و نگاه سرمایه‌ای به این کالا منجر به افزایش قیمت آن شده است.

او گفت: هدف دشمن در عملیات روانی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است. توطئه دشمن با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم خنثی می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید