Iranian Agriculture News Agency

عقبگرد شاخص با کاهش 2507 واحدی

ادامه روند نزولی بازار

ایانا- اقتصاد: امروز شاخص کل بورس با کاهشی 2507 واحدی به کانال 129 هزار تایی بازگشت و تنها فاصله ای 13 پله ای با افتادن در کانال 128 هزار تایی داشت اما در نهایت روی پله 129013 ایستاد.

ادامه روند نزولی بازار

سیر نزولی که شاخص کل بورس از هفته گذشته آغاز کرده، امروز هم مهمان بازار بود و باعث شد تا شاخص کل بورس کانال 130 هزار واحدی را از دست بدهد.

به گزارش ایانا، امروز شاخص کل بورس با کاهشی 2507 واحدی به کانال 129 هزار تایی بازگشت و تنها فاصله ای 13 پله ای با افتادن در کانال 128 هزار تایی داشت اما در نهایت روی پله 129013 ایستاد.

در پایان معاملات امروز تمامی شاخص اعم از کل، هم‌وزن، بازار اول و دوم، قیمت و ... کاهش پیدا کردند. امروز معاملات سهام سه شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس و پتروشیمی جم بیشترین تأثیر منفی را بر بازار گذاشتند و در مقابل و در مقابل نمادهای معاملاتی بانک ملت، ارتباطات سیار ایران و آسان پرداخت پرشین بیشترین تأثیر مثبت را روی شاخص داشتند و مانع کاهش بیش از پیش شاخص کل شدند.

امروز ارزش کل معاملات بیش از ۴۷۸.۵ میلیارد تومان بود و یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۱۹ هزار و ۱۶۱ نوبت معامله دست به دست شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید