Iranian Agriculture News Agency

نمایش پنج فیلم در پنجاهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه

نمایش پنج فیلم در پنجاهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه

«هدیه‌ای در کار نیست»، «بومی»، «دارزا (درخت زاد)»، «مادر مرده» و «مادر» در دهمین جلسه از فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه، به ‌نمایش درخواهند آمد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، روز دوشنبه بیست و دوم مردادماه، با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی، یک فیلم مستند و یک انیمیشن کار خود را ادامه خواهد داد.

در دهمین جلسه از فصل ششم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، فیلم‌ داستانی «هدیه‌ای در کار نیست» به کارگردانی لوسی فیشو از فرانسه، فیلم مستند «بومی» به کارگردانی کیومرث سرشار از خرم‌آباد، انیمیشن «دارزا (درخت زاد)» به کارگردانی ایرج محمدی زرینی، فیلم کوتاه داستانی «مادرمرده» به کارگردانی حامد نجابت از شیراز و فیلم کوتاه داستانی «روح»  به کارگردانی مارکوس کاش از سوئیس به نمایش در خواهند آمد.

پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید