Iranian Agriculture News Agency

آغاز ثبت نام دانشگاه تابستانه اسطوره شناسی موزه سینما

آغاز ثبت نام دانشگاه تابستانه اسطوره شناسی موزه سینما

دانشگاه تابستانه اسطوره شناسی موزه سینمای ایران، دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، مجموعه کلاس‌های آموزشی «اسطوره و سینمای ایران» در قالب دانشگاه تابستانه موزه سینما با همکاری حلقه اسطوره شناسی برگزار و ثبت‌نام از پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان از شنبه 20 مرداد 1397 آغاز می‌شود.

در این دوره از دانشگاه تابستانه موزه سینما که از 19 تا 22 شهریورماه برگزار می‌شود، موضوع «اسطوره و سینمای ایران» با حضور دکتر بهمن نامور مطلق، دکتر حمیدرضا شعیری، دکتر علی عباسی، دکتر بهروز عوض‌پور و دکتر شروین وکیلی؛ از اساتید برجسته این عرصه، تدریس خواهد شد.

گونه‌شناسی سینمای اسطوره‌ای، نشانه - اسطوره‌شناسی سینمای کیارستمی، روایت شناسی سینمای اسطوره‌ای ایران، اسطوره‌کاوی در سینمای کیمیایی، مهرجویی و فرهادی؛ اسطوره شناسی سینمای ایران، سرفصل‌های این دوره‌ آموزشی است.

پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با مراجعه به موزه سینمای ایران و یا تماس با روابط عمومی موزه از طریق شماره تلفن 9- 22705005 (داخلی 111) از نحوه و شرایط ثبت‌نام در دانشگاه تابستانه اسطوره شناسی، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

 مجموعه کلاس‌های آموزشی «اسطوره و سینمای ایران» در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 16 برگزار می‌شود و مطالعه کتاب «درآمدی بر اسطوره شناسی» نوشته دکتر بهمن نامور مطلق، پیش‌نیاز شرکت در این دانشگاه است.

همچنین دانشجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، گواهی معتبر دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید