Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تهران اعلام کرد:

بررسی مشکلات اراضی موقوفه تهران در اجرای سیستم‌های آبیاری نوین

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تهران، از بررسی مشکلات اراضی موقوفه شهرستان تهران در اجرای سیستم‌های آبیاری نوین در ششمین نشست شورای راهبری این شهرستان خبر داد.

بررسی مشکلات اراضی موقوفه تهران در اجرای سیستم‌های آبیاری نوین

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، ششمین نشست شورای راهبری شهرستان تهران در محل سالن جلسات مدیریت با حضور مسئولان و کارشناسان ادارات منابع طبیعی، دامپزشکی، تعاون روستایی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و مسئولین واحدهای تخصصی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تهران برگزار شد.

رفع موانع توسعه مشاغل خانگی، بازدید و پایش وضعیت مرغ‌های توزیعی از نظر سلامت و اختلاط احتمالی با مرغ منجمد در میدان بهمن توسط بازرسین دامپزشکی، نظارت بیشتر بر واحدهای دامپروری و مرغداری در بخش آفتاب توسط دامپزشکی از مصوبات این نشست بود.

همچنین بر پیگیری امهال و استمهال تسهیلات بهره‌برداران بخش کشاورزی خسارت دیده ناشی حوادث غیر مترقبه از جمله خشک‌سالی و سرمازدگی در سال جاری، پیگیری اصلاح سامانه پهنه بندی، اطلاع‌رسانی و ترغیب و تشویق زارعان نسبت به کشت کلزا، اطلاع‌رسانی تسهیلات سرمایه در گردش به بهره‌برداران واحدهای نیمه فعال و غیرفعال حوزه شهرستان تاکید شد.

بررسی مشکلات اراضی موقوفه در ارتباط با اجرای سیستم‌های آبیاری نوین، ارزیابی قیمت‌های جدید اجرای آبیاری تحت فشار و تغییرات میزان کمک‌های بلاعوض صندوق باتوجه به نوسان قیمت ارز و مواد اولیه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید