Iranian Agriculture News Agency

«مجله آسیایی» یک ماه در جاکارتا

«مجله آسیایی» یک ماه در جاکارتا

همزمان با برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا احسان شیعه مدیر شبکه ورزش از تولید و پخش ویژه برنامه ای با عنوان «مجله آسیایی»  خبر داد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سیما،مدیر شبکه ورزش با اعلام این خبر تاکید کرد: یک هفته پیش از شروع این مسابقات و از شنبه 20 مردادماه هر شب ساعت 21 با ویژه برنامه «مجله آسیایی» میهمان خانه علاقمندان به ورزش می شویم.

وی تاکید کرد: این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای جواد خیابانی هر شب به مدت 150 دقیقه روی آنتن خواهد رفت و از 27 مردادماه همزمان با آغاز رقابت ها، کنداکتور شبکه منعطف به پخش بازی های مهم تر با تمرکز بر بازی های تیم های ایران می شود.

شیعه بررسی مسابقات دوره های گذشته و نحوه مدیریت ورزشکاران در فدراسیون های مختلف را از دیگر موضوعاتی دانست که پیش از مسابقات در برنامه «مجله آسیایی» به آن پرداخته می شود.

مدیر شبکه ورزش همچنین درباره پخش مسابقات بانوان گفت: به رسم همیشگی مسابقات بانوان ورزشکار ایرانی در رشته های رزمی، تکواندو و سایر رقابت هایی که با شرع و عرف تلویزیون هماهنگی دارد، پخش می شود.

بازی های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ 2018 در بیش از 40 رشته ورزشی از ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید