Iranian Agriculture News Agency

مستندهای راه یافته به جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شدند

در مراسمی از پوستر دهمین جشن مستقل سینمای مستند رونمایی و مستندهای برگزیده برای حضور در رقابت بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شدند.

مستندهای راه یافته به جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شدند

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جشن سینمای مستند ایران، در نشستی که با حضور صاحبان آثار و جمعی از مستندسازان در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد، از پوستر دهمین جشن مستقل سینمای مستند رونمایی و آثار برگزیده برای حضور در بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شد.

محسن خان جهانی، رئیس دهمین جشن مستقل سینمای مستند در این مراسم با تشریح روند برگزاری این دوره، گفت: از بین 36 مستند راه یافته به جشن مستقل سینمای مستند، 10 مستند برگزیده هیآت داوران برای حضور در جشن بزرگ سینمای ایران در بخش های مستند کوتاه، نیمه بلند و بلند امروز معرفی شدند.

وی افزود: در بخش مستند کوتاه و نیمه بلند «تالان» به کارگردانی محمدصادق دهقانی»، «ورس» به کارگردانی جواد وطنی، «پرسپولیس – شیکاگو» به کارگردانی ارد عطارپور، «لوتوس» به کارگردانی محمدرضا وطن دوست و «داداسلطنه» به کارگردانی هادی احمدی انتخاب شده اند.

خان جهانی مستندهای بلند راه یافته به جشن بزرگ خانه سینما را «اسرار دریاچه» به کارگردانی آرمین ایثاریان، «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی، «خرامان» به کارگردانی آرش اسحاقی، «زنبورک در گام مینور» به کارگردانی مریم سپهری و «مثل اسمم پگاه» به کارگردانی سودابه بیضایی معرفی کرد.

در پایان این نشست با حضور محمد تهامی نژاد، رئیس هیآت مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران، سعید رشتیان، عضو هیآت مدیره انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند و بهزاد خورشیدی، طراح پوستر از پوستردهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران رونمایی شد.

دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران 31 مردادماه برگزار می شود. 

پوستر دهمین جشن مستقل سینمای مستند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید