Iranian Agriculture News Agency

پاسخ شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان به خسارات مرغدارن در پی قطع برق

مرغ‌ها تلف نشده‌اند

ایانا-کشاورزی: اداره دامپزشکی برای صدور مجوز جوجه‌ریزی برای مرغداری‌ها، داشتن ژنراتور و موتور برق را ضروری می‌داند تا چنانچه در مواردی برق واحد قطع شد، ژنراتور وارد مدار شده و مشکلی برای واحد ایجاد نشود.

مرغ‌ها تلف نشده‌اند

شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، در خصوص خبر منتشر شده در کانال‌های مجازی شهرستان کاشان و آران بیدگل مبنی بر تلفات در مرغداری‌ها در اثر قطع برق، توضیحاتی را به «ایانا» ارسال کرد و توضیح داد که «اداره دامپزشکی موارد و ادعای مطرح شده توسط آقای نادری را تایید نمی‌کند و مطالب گفته شده از طرف مرغدار تشویش اذهان عمومی می‌باشد.

اداره دامپزشکی برای صدور مجوز جوجه‌ریزی برای مرغداری‌ها، داشتن ژنراتور و موتور برق را ضروری می‌داند تا چنانچه در مواردی برق واحد قطع شد، ژنراتور وارد مدار شده و مشکلی برای واحد ایجاد نشود، ادعای ایشان که تمام مرغداران در اثر قطع برق دچار تلفات شده‌اند، صحت ندارد چون هیچ گزارشی از این مورد در اداره دامپزشکی وجود ندارد و در تماس کارشناس اداره دامپزشکی با مرغداران هیچ‌گونه تلفاتی در طول چند هفته اخیر گزارش نشده است و لذا هیچ خسارت مالی وجود نداشته است. لذا گفته این مرغدار که تمام مرغداران دچار تلفات و خسارات مالی شده‌اند از اساس کذب است در خصوص عدم اعلام زمان قطعی برق که ایشان ادعا کرده، لازم است اداره برق منطقه، نیز اظهار نظر کند.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید