Iranian Agriculture News Agency

کارشناس جهاد کشاورزی سمیرم:

دامداری‌ها بهسازی می‌شوند

کارشناس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم، با تأکید بر توجه به توسعه اشتغال روستایی، گفت: 70 درصد پرونده‌های به‌سازی و نوسازی دامداری‌ها، محقق می‌شود.

دامداری‌ها بهسازی می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در سمیرم، سامی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم در سال 97 که امروز در فرماندرای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان بخش اشتغال شهرستان سمیرم در بخش اشتغال روستایی، وظیفه‌ای تأکیدشده دارند.

کارشناس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم، افزود: در حالیکه انتظار می‌رود 70 درصد پرونده‌های به‌سازی و نوسازی دامداری‌ها، محقق شود، میزان جذب این اداره در بخش توسعه روستایی 8 طرح و در بخش اشتغال فراگیر 14 طرح است.

او از کسب رتبه اول شهرستان سمیرم در معرفی اشتغال روستایی و توسعه فراگیر در بین شهرستانهای استان اصفهان، خبر داد و گفت: در بخش مشاغل خانگی نیز سعی بر این بوده که مشاغل واقعی شناسائی و با تلاش کمیته فنی مسیر واقعی و جامع طی شود.

این کارشناس اداره جهاد کشاورزی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان تسهیلات در کافینت‌ها آزاد است، از توجیه نبودن برخی کافینت‌های شهرستان سمیرم در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: لازم است در این زمینه چند کافینت مشخص و مراحل توجیه در رابطه با ثبت نام فراهم شود.

او خاطر نشان کرد: در رابطه با امور مربوط به ثبت نام این بخش، اداره جهاد کشاورزی نسبت به آماده‌سازی و توجیه شرکت‌های تحت پوشش خود اقدامات لازم را کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید