Iranian Agriculture News Agency

بازار داغ گمانه زنی ها در باره سرنوشت کاراکتر اصلی سریال

«پدر» اعصاب بینندگانش را به هم ریخت!

«پدر» اعصاب بینندگانش را به هم ریخت!

در حالی که پخش سریال «پدر» تازه به نیمه های خود رسیده است، وقوع مرگ کاراکتر اصلی سریال و در ادامه نمایش صحنه های تراژدیک تشییع و خاکسپاری و سوگواری خانواده او، ذهن بسیاری از بینندگان را درگیر خود کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، مرگ کاراکتر حامد (با بازی سینا مهراد) در یکی از قسمتهای اخیر این سریال چنان ذهن بینندگان را آشفته کرده که تبدیل به مرکز بحث و گمانه زنی های مختلف در فضای مجازی شده است. بحثهایی که اغلب در صفحه رسمی این سریال و صفحات بازیگرانش در اینستاگرام مطرح می شود. جدا از ناله و نفرین هایی که طرفداران سریال به دلیل مرگ کاراکتر حامد نثار سازندگان و حتی دیگر کاراکترهای مجموعه می کنند(!)، طرح چند گمانه زنی هم جالب توجه است. برخی بینندگان همچنان معتقدند کاراکتر حامد هنوز زنده است و در پایان مجموعه با تمهیدی بازخواهد گشت. شاهد این تئوری را هم عدم ارائه دلیلی موجه مبنی بر تطابق جسد یافته شده با کاراکتر اصلی و اکتفا به حرفهای یکی از شخصیتهای مشکوک قصه(با بازی کاوه خداشناس) عنوان می کنند. برخی دیگر اما ضمن قبول مرگ او، تقصیر را متوجه یکی دو کاراکتر دیگر می دانند. رجوع به صفحات بازیگرانی مثل مسعود فروتن و کاوه خداشناس نشان از روانه شدن سیلی از پیام های منفی و گاه توهین آمیز درباره نقش آندو در حوادث سریال دارد!

جالب آنکه در قصه، دو کاراکتر فرعی دیگر مجموعه (با بازی مجید مشیری و مژگان ترانه) به عنوان پدر و مادر لیلا (ریحانه پارسا) نیز فوت کرده اند، اما در این دو سه قسمت نه نویسنده و کارگردان توقف خاصی روی این بخش از قصه داشته اند و نه مد نظر تماشاگران قرار گرفته است!

تحت تاثیر قرار گرفتن تماشاگران این سریال از ماجرای مرگ کاراکتر حامد یادآور اتفاق مشابهی است که اخیرا در جریان مرگ کاراکتر قباد با بازی شهاب حسینی در سری سوم سریال «شهرزاد» روی داد.

این در حالی است که سریال «پدر» از حیث ساختاری جزو آثار متوسط تلویزیون است و صرفا بر اساس وجوه تراژیک و عاشقانه درامش مورد توجه قرار گرفته است.

ضمن اینکه شدت غم انگیز بودن فصل های مربوط به تشییع و خاکسپاری و سوگواری در قسمت های اخیر این سریال به قدری بود که هم همهدی سلطانی از بازیگران کار در ایسنتاگرام خود به بینندگان حساس سریال بابت تماشای آنها هشدار داد و هم مدیران شبکه دو پیش از پخش آنها پیامی با همین مضمون را در ابتدای قسمتها درج می کنند.

یادآور می شود؛سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از دوشنبه 25 تیر آغاز شده و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته، شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.ساعات بازپخش این سریال ۰۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۰۰ ظهر و ۱۶:۱۵ روز بعد است، ضمن اینکه پنجشنبه ها ساعت 21:30 نیز خلاصه قسمتهای هفته روی آنتن می رود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید