Iranian Agriculture News Agency

توسط سازمان جهادکشاورزی استان صورت گرفت؛

قدردانی از خبرنگاران فارس

به مناسبت هفته خبرنگار سازمان جهادکشاورزی فارس؛ به منظور ارج نهادن خبرنگاران حوزه کشاورزی ضمن تجلیل از آنها زمینه بازدید از چند طرح صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، سالن تولید قارچ صدفی، گل‌خانه تولید گل شاخه بریده و موزه تاریخ طبیعی واحد آموزشی علی آباد کمین در شهرستان پاسارگاد برای آنها فراهم کرد.

قدردانی از خبرنگاران فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در شهرستان شیراز، علیرضا واحدی‌پور رئیس روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی فارس، با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید صارمی و هفته خبرنگار، در ابتدا از طرف محمد مهدی قاسمی رئیس این سازمان پیام وی را به خبرنگاران اعلام کرد. در قسمتی از این پیام آمده بود:  بی‌تردید رشد و توسعه‌ی فرهنگی جامعه و تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح و اصولی اخبار و اطلاعات مستلزم عزم جدی خبرنگاران و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان عرصه  اطلاع رسانی است.

واحدی پور ضمن بیان اینکه متاسفانه در شبکه های مجازی بعضا مطالبی نادرست عنوان شده و ذهن مردم را خراب می کند، گفت:  اگر شما عزیزان به عنوان حلقه های اصلی میان سازمان ها و مردم نسبت به آن موضوع ها اشرافیت داشته باشید سریع تر می توان جلوی این موارد را گرفت و مثال بارز آن شایعه مسموم بودن قارچ های خوراکی بود، که لطمات زیادی را به تولیدکنندگان واحد های تولیدی قارچ گذاشت،  امروز از نزدیک شاهد بخشی از تلاش  تولیدکنندگان بخش کشاورزی در سال تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی بودید.

او افزود: با تلاش همکاران سازمان جهادکشاورزی فارس و  به همت شما بزرگواران این سازمان در چهارماهه اول سال جاری، به استناد سایت نیوز ویت با اختلاف معنا داری نسبت به استان دوم رتبه اول درج اخبار در خبرگزاری های ملی را کسب نموده است.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه اسامی رسانه ها و خبرنگاران برتر را اعلام و در خاتمه از آن ها در 7 بخش خبرنگار پیشکسوت در عرصه کشاورزی، نشریات تخصصی،  رسانه های مکتوب ،خبرگزاری ها، خبرنگاران برتر در رسانه های مکتوب، خبرنگاران برتر خبرگزاری ها و خبرنگار عکاسان برتر تجلیل شد.

در این بازدیدها مهدی صادقی مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی این سازمان، علی داد بوستانی رئیس واحد آموزشی علی آباد کمین  و مدیران واحدهای تولیدی آنوشا،  واحد پرورش قارچ ماه مینا و گلخانه 1 هکتاری برادران عبدالهی توضیحات لازم را بیان کردند و به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید