Iranian Agriculture News Agency

«دست چین» زیبایی های اصفهان را قاب می گیرد

شبکه اصفهان برنامه ای را با نام «دست چین» با موضوعات اجتماعی مختلف در طرح و ایده های جدید، لحظات خوشی را برای مخاطبان ثبت می کند.

«دست چین» زیبایی های اصفهان را قاب می گیرد
 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، در این برنامه کنار هنرمندان و ورزشکاران نامی استان، از میهمان هایی دعوت می شود تا گوشه هایی از زندگیشان  را برای بیننده بازگو کنند، مثل خانواده شش قلوها، مرد پنجاه ساله ای که به تازگی خانواده خود را پیدا کرده است، جوان بیست ساله ای که خادم حرم امام رضا است، هنرهای کمتر شناخته شده مثل سیلور من ها و....

همچنین پرداختن به اقوام مختلفی که در استان اصفهان زندگی می کنند همچون بختیاری ها، قشقایی ها، ارامنه، گرجی ها، عرب زبانان ایران و....از بخش های متنوع و جذاب این برنامه به شمار می آیند.

همچنین معرفی مکان های گردشگری استان، اجرای خواننده های اصفهانی،  زمزمه های کوچه و بازار، آواز های زیر لبی مخصوصا سالمندان در کوچه، زیر پل خواجو، بازار و.... به همراه بخش های متنوع تولیدی دیگر مانند آشپزی دختران زیر 18 سال و معرفی شغل هایی که امروزه کمرنگ شده اند از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه 30 دقیقه ای دست چین به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا کاظمی و جلال احمدی، تصویربرداری دانش تاجمیر ریاحی و امیر امانزاده، اجرای محمدرضا کاظمی و پریا برمکی ، مجری بازیگری مهردادسالاری و تدوینگری  پروانه مباشر پور ساعت 22:30 پخش می شود.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید