Iranian Agriculture News Agency

24 شرکت واردکننده متخلف معرفی شدند

گزارش تخلف 45 میلیارد تومانی واردات گوشی به تعزیرات

ایانا- اقتصاد: طی بررسی های به عمل آمده برای کسب اطلاعات بیشتر از شرکتهای وارد‌کننده گوشی تلفن همراه با ارز 4200 تومانی که کالایشان را با نرخی بالاتر عرضه کرده‌اند‌، پرونده 24 شرکت به مبلغ 450 میلیارد و 102 میلیون و 669 هزارو 527 ریال برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد .

گزارش تخلف 45 میلیارد تومانی واردات گوشی به تعزیرات

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران از احراز تخلف گرانفروشی 24 شرکت وارد‌کننده گوشی تلفن همراه از مجموع 40 شرکت فعال در این زمینه خبر داد .

به گزارش ایانا به نقل از شاتا یدالله صادقی گفت‌: طی بررسی های به عمل آمده برای کسب اطلاعات بیشتر از شرکتهای وارد‌کننده گوشی تلفن همراه با ارز 4200 تومانی که کالایشان را با نرخی بالاتر عرضه کرده‌اند‌، پرونده 24 شرکت به مبلغ 450 میلیارد و 102 میلیون و 669 هزارو 527 ریال برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد .

گفتنی است این اقدام با ایجاد گشت مشترک متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی‌، نیروی انتظامی‌، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز‌، بانک مرکزی و سازمان حمایت صورت گرفت .

از مجموع 40 شرکت بررسی شده پرونده 24 شرکت به تعزیرات ارسال شد‌، 3 شرکت از تخلفات مربوط مبری شدند و 4 شرکت نیز کالایشان را ترخیص نکرده‌اند .

همچنین مشخص شد که یک شرکت وارد کننده تلفن همراه‌، ارز دولتی دریافت نکرده بود و پرونده 2 شرکت نیز دردست بررسی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید