Iranian Agriculture News Agency

در هفته دولت افتتاح می‌شود؛

بهره برداری از مجتمع بزرگ انباری تعاون روستایی استان همدان

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان همدان، با اعلام افتتاح شش طرح کشاورزی در هفته دولت، گفت: مجتمع بزرگ انباری اتحادیه تعاون روستایی استان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از مجتمع بزرگ انباری تعاون روستایی استان همدان

رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در همدان، بابیان اینکه این طرح‌ها از سوی شبکه تعاونی‌های روستایی افتتاح به بهره‌برداری می‌رسند اظهار کرد: مجتمع بزرگ انباری اتحادیه تعاون روستایی استان همدان بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال و ظرفیت سی هزار تن  از طرح‌های ویژه است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی، بیان کرد: واحد بوجاری و تولید بذر نیز از دیگر پروژه‌های اتحادیه تعاون روستایی استان است که این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال بذر گواهی‌شده برای بهره‌برداران تولید می‌کند و دارای انباری دو هزار و 500 تنی است.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان همدان، گفت: احداث باغ مادری گردو از دیگر پروژه‌های این سازمان در هفته دولت است که یک‌فاز از سه فاز نهالستان گردو شهرستان تویسرکان محسوب می‌شود این باغ در شش هکتار احداث‌شده و برای ایجاد این باغ ده میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عباسی همچنین به پروژه احداث کارخانه تولید و بسته‌بندی کود کشاورزی ارگانیک اتحادیه تعاونی تولید روستایی اشاره کرد و گفت: برای احداث این کارخانه 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با ظرفیت تولید هفت هزار تن کودهای کشاورزی ارگانیک زمینه اشتغال شش نفر را به‌صورت مستقیم ایجاد می‌کند.

او در ادامه به پروژه‌های جایگاه عرضه مواد سوختی و باسکول 60 تنی  قهاوند اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و صد میلیون ریال نیز برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید