Iranian Agriculture News Agency

محمدرضا راه‌چمنی:

اکنون زمان مناسبی برای سئوال از رئیس‌جمهور نیست

سئوال از رئیس‌جمهور می‌تواند زمینه‌ساز اختلاف بین جناح‌های سیاسی باشد.

محمدرضا راه‌چمنی، دبیر کل حزب وحدت وهمکاری ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایانا گفت: اکنون موقعیت مناسبی برای سئوال از رئیس‌جمهور نیست و تمامی مسئولان نظام و نمایندگان مجلس باید به‌دنبال افزایش وحدت و همدلی در کشور بروند و راهکارهای مناسبی را برای حل مشکلات مردم و خنثی‌نمودن تهدیدات دشمنان کشوربه دولت ارائه کنند.

اکنون زمان مناسبی برای سئوال از رئیس‌جمهور نیست

او با بیان‌اینکه سوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهوری  در جهت تحقق وحدت و هملی نیست، افزود:سئوال از رئیس‌جمهور می‌تواند زمینه‌ساز اختلاف بین جناح‌های سیاسی باشد.

راه‌چمنی با تاکید براینکه سئوال نمایندگان مجلس  از رئیس‌جمهوری حساب شده و سنجیده نبوده است، افزود: البته کسی منکر این نیست که سئوال از رئیس‌جمهوری یکی از حقوقی است که برای نمایندگان پیش‌بینی شده است اما از نظر زمانی مصلحت نبوده است که سئوال به صورت رسمی مطرح شود بلکه می‌شد با تشکیل جلسات مشترک بین دولت و مجلس این سئوالات مطرح شود و رئیس‌جمهور نیز پاسخ سئوالات را می‌داد اما به‌صورت سئوال رسمی کار مناسبی نبود.

او در پاسخ به این سئوال که آیا طرح سئوال از رئیس‌جمهور با انگیزه سیاسی انجام شده است،‌تاکید کرد:من اطلاعی ندارم اما به هر حال نماینده‌ای به این جمع‌بندی رسیده که از رئیس‌جمهور سئوال بپرسد اما  آنچه مسلم است اینکه نفس این سئوال در شرایط فعلی به مصلحت کشور  و در راستای وحدت و همدلی نیست بلکه می‌تواند زمینه‌ساز اختلاف بین جریانات سیاسی باشد.

راه‌چمنی درپاسخ به این سئوال که آیا سئوال از رئیس‌جمهور می‌تواند فرصتی را برای آقای روحانی در جهت شفاف‌سازی فراهم کند، گفت: باید دید آقای روحانی چطور قرار است به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید