Iranian Agriculture News Agency

آلبوم «به صد سو…» منتشر شد

آلبوم «به صد سو…» به آهنگسازی و نوازندگی سپاس صدر نوری از سوی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در قالب یک اثر تلفیقی متفاوت روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «به صد سو…» منتشر شد

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، آلبوم «به صد سو…» به آهنگسازی و نوازندگی پیانو سپاس صدر نوری از سوی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در قالب یک اثر تلفیقی متفاوت روانه بازار موسیقی شد.

سپاس صدرنوری که پیش از این نیز آلبوم «در آغوش رنگ ها» را در بازار موسیقی منتشر کرده بود، درباره محتوای تازه ترین اثر موسیقایی خود بیان کرد: ضبط و تولید آلبوم «به صد سو…» از اواخر تابستان سال ۹۶ آغاز شد، البته در ابتدا قرار بود این اثر در استودیو«پاپ» به مدیریت زنده یاد ناصر فرهودی و سپس استودیو حوزه هنری انجام گیرد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که تمامی مراحل مربوط به ضبط، میکس و مستر اثر در استودیوی «شهر صدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت صورت گیرد. در این مرحله امید نیک بین از صدابرداران بسیار خوب حوزه موسیقی کنار ما حضور داشت که جا دارد از زحمات فراوان او در این بخش قدردانی ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد: این آلبوم به صورت تک نوازی پیانو منتشر شده و می توانم بگویم در مقایسه با آلبوم قبلی ام «در آغوش رنگ ها» ، اثری متفاوت به حساب می آید. به هر ترتیب آنچه مخاطب در این آلبوم با آن مواجه می شود، اجرای یک اثر تک نوازی در حوزه موسیقی ایرانی است که با تلفیقی از فواصل و سبک های مختلف موسیقی به مخاطبان عرضه شده و فکر می کنم با توجه به تلاش برای خلق یک محتوای متفاوت مخاطب می تواند فضای تازه ای را در گوش شنیداری خود تجربه کند.

این نوازنده پیانو بیان کرد: من در این اثر موسیقایی تمام تلاش خودم را انجام دادم تا با ورود به یک فضای جدید در حوزه نوازندگی تجربه ای را پیش روی مخاطبان قرار دهم که همه سلایق بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به هر حال تلفیق موسیقی ایرانی با گونه های دیگر موسیقی دربرگیرنده ورود به جریانی از نوازندگی است که می تواند تجربه های بسیار ارزشمندی را برای یک نوازنده به ارمغان بیاورد و امیدوارم آنچه برای این کار با توجه به ذهنیاتم از موسیقی ایرانی تولید شده، بتواند موسیقی متفاوتی را در گوش شنیداری مخاطب ثبت کند.

آلبوم «به صد سو…» به آهنگسازی و نوازندگی پیانو سپاس صدرنوری توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

سپاس صدر نوری

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید