Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران خبر داد:

توزیع گسترده گوشت سفیدوقرمز در میادین تره‌بار

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران، از توزیع گسترده گوشت سفید و قرمز به صورت گرم منجمد در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

توزیع گسترده گوشت سفیدوقرمز در میادین تره‌بار

رضا سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در تهران گفت:  توزیع گسترده مرغ گرم، منجمد و گوشت قرمز منجمد، گوشت تازه گوسفندی و  مرغ گرم روزانه با نرخ مصوب در  میادین‌ میوه و تره‌بار شهرداری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا زمان تعادل قیمت‌ها در بازار ادامه دارد.

سالمی  افزود:  روزانه 50تا 60تن عرضه مرغ گرم به نرخ هر کیلوگرم ۷۹۹۰ تومان برای تنظیم بازار  در تمام غرفه‌های سازمان میدان‌ها شهر تهران توزیع می‌شود.

او ادامه داد:  همچنین توزیع روزانه 70 تا 100 تن مرغ منجمد به قیمت عمده‌فروشی 6320 تومان و خرده‌فروشی 6750تومان در حال توزیع در میادین میوه و تره‌بار شهرداری است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با تأکید بر اینکه ذخیره‌سازی در انبارها به میزان کافی فراهم است،  گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعم از شهروند، اتکا، سپه، رفاه و افق کوروش مرغ موردنیاز خود را به نرخ تنظیم بازار تهیه کنند.

او در مورد گوشت قرمز نیز گفت: توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی از کشورهای استرالیا، آسیای میانه و روسیه وارد می‌شود و روزانه در تمام غرفه‌های سازمان میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌صورت فله یا بسته‌بندی عرضه می‌شود که نرخ شقه آن در هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و برای گرده ران و سردست ۴۳ هزار تومان در هر کیلوگرم است.

سالمی تصریح کرد: توزیع گوشت قرمز منجمد به‌اندازه کافی در انبارهای ذخیره موجود است و  توزیع آن در بازار ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید