Iranian Agriculture News Agency

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایانا:

ورود وزارت خارجه به موضوع نمایشگاه سیال

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرگار سیاسی ایانا از تلاش این وزارتخانه برای رفع مشکل تاجران وتولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه سیال پاریس خبرداد و گفت: وزارت امور خارجه به این بحث ورود کرده و حتی نامه‌نگاری‌هایی برای رفع این مشکل انجام داده است.

ورود وزارت خارجه به موضوع نمایشگاه سیال

به گزارش سرویس سیاسی ایانا،‌ او با بیان‌اینکه همکاران ما در فرانسه نیز ملاقات‌هایی برای رفع این مشکل داشته‌اند، و پیگیر این موضوع هستند، اضافه کرد: اما مساله اصلی این است که به دلیل اعمال تحریم‌ها تاجران ایران نمی‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.  

این مقام آگاه با بیان‌اینکه این نمایشگاه برای ما خیلی مهم است، گفت: از آنجا که ایران در نمایشگاه مواد غذایی و کشاورزی جایگاه خاصی دارد، هم سفارت و هم وزارت امورخارجه و هم سازمان توسعه تجارت نیز پیگیر این موضوع است.

اوهمچنین از ارسال نامه سازمان توسعه تجارت برای بررسی این موضوع خبرداد و تاکید کرد: وزارت امور خارجه به طور کلی پیگیر این موضوع است.

این مقام آگاه همچنین تاکید می‌کند که وظیفه وزارت امور خارجه پیگیری این موضوع و رفع این مشکل است.

او در پاسخ به سئوال دیگر ایانا مبنی براینکه آیا این پیگیری‌ها نتیجه‌ای هم دربرخواهد داشت یا نه، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید