Iranian Agriculture News Agency

طراح پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

تصویرسازی پوستر جشنواره کودک بر گرفته از نمادهای اصفهان است

تصویرسازی پوستر جشنواره کودک بر گرفته از نمادهای اصفهان است

طراح اصفهانی پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: خیال و خلاقیت دو عنصر اصلی به کار رفته در این پوستر است و در آن از نمادهای اصفهان هم استفاده شده است. همچنین طراحی تصویری هوایی از میدان نقش جهان یکی از نمادهای پر رنگ اصفهان در این پوستر است. 

به گزارش ایانا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، وحید شریفی طراح پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به المان های به کار رفته در این پوستر بیان کرد: تصویرسازی این پوستر بر گرفته از نمادهای اصفهان است و در آن سعی شده تنوع قومی و نژادی در کشور نیز به خوبی نشان داده شود. 

وی ادامه داد: طرح اسب به کار رفته در این پوستر برگرفته از تصویر اسب در مینیاتورهای اصفهان است که همزمان آرزوها و خیال های کودکان را به سمت آسمان می برد و بر رنگین کمان صلح و آرامش می نشاند. 

این طراح عنوان کرد: از زمانی که ایده پوستر را در ذهنم پرورش دادم و طراحی اولیه انجام شد، تا زمان اتمام طراحی و تأیید نهایی، چند هفته طول کشید. خوشحالم که به عنوان یک طراح اصفهانی، در این رویداد به نوعی حضور دارم. 

شریفی با بیان این که شهر اصفهان در ایام برگزاری جشنواره حال و هوای پر نشاط و امیدآفرینی می گیرد، خاطر نشان کرد: از کودکی تا به امروز تعلق خاطر خاصی به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان داشته و اخبار این جشنواره را همیشه دنبال می‌کرده ام. به نظرم این جشنواره همیشه حال و هوای شهر اصفهان را تغییر داده و یکی از مهم ترین اتفاقات فرهنگی-هنری این شهر است.   

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریورماه 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید