Iranian Agriculture News Agency

با آغاز اکران «دم سرخ ها» از امروز شاهد خواهیم بود

سینمای ایران پذیرای همزمان هفت کمدی!

سینمای ایران پذیرای همزمان هفت کمدی!

در حالی که همچنان شش فیلم کمدی همزمان در حال اکران هستند، از امروز با پیوستن «دم سرخ ها» به این جمع شمارشان به هفت اثر خواهد رسید تا در اتفاقی کم سابقه، شاهد اکران حجم عمده ای از طنزهای عامه پسند باشیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، «هزارپا»، «تگزاس»، «به وقت خماری»، «کاتیوشا»، «من دیوانه نیستم» و «دشمن زن» شش فیلم کمدی در حال نمایش این روزهای سینمای ایران هستند که ترکیبی عجیب به اکران بخشیده اند. از سوی دیگر از امروز با اکران فیلم «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان این کفه سنگین تر خواهد شد.

ضمن اینکه باید توجه داشت دو فیلم «خجالت نکش» و «دلم می خواد» با وجود خداحافظی رسمی از پرده نمایش، هنوز در بیش از سی سینما اکران می شوند تا عدد فیلم های کمدی به 9 افزایش یابد. اتفاقی کم سابقه که تا به حال در سینمای ایران دیده نشده است. 

به نظر می رسد با استقبال وسیع مردم طی دو- سال اخیر از فیلم های کمدی عامه پسند، ضمن شکستن این رکورد، ترکیب فیلمها بشدت تحت الشعاع آثار طنز قرار گیرد. فیلم هایی که اغلب جزو ساخته های ضعیف سینمای ایران هستند و هیمن امر زنگ خطری را برای آینده سینمای ایران و زیر سوال رفتن اعتبارش به صدا در آورده است.

فیلم سینمایی «دم سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان که از امروز دهم مردادماه در سینماها اکران می‌شود، در سرگروه سینمایی جدید باغ کتاب روی پرده خواهد رفت.

پردیسی که با کنار رفتن سینما جوان از سرگروهی جایگزین آن شده است.

در فیلم «دم سرخ‌ها» جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، علی صادقی، مجید یاسر، رضا ناجی، سعید پیردوست، شهره لرستانی، شهین تسلیمی، عباس جمشیدی‌فر و نگین معتضدی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:‌ «برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید