Iranian Agriculture News Agency

محمد متوسلانی:

نبود بهروز وثوقی هم به ضرر بهروز بود و هم به ضرر سینمای ایران

نبود بهروز وثوقی هم به ضرر بهروز بود و هم به ضرر سینمای ایران

محمد متوسلانی بازیگر پیشکسوت سینما، در گفتگویی جنجالی از چهل سال ممنوع التصویری و همکاری با بهروز وثوقی، فردین و ناصر ملک مطیعی و ناگفته های حضورش در سینمای فیلمفارسی گفت.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سایت تماشا، محمد متوسلانی با اشاره به اینکه پس از انقلاب از ادامه فعالیت در سینما باز داشته شد، گفت: سالها پس از انقلاب تنها مجوز کارگردانی پیدا کردم و چهل سال است که مجوز حضور در عرصه بازیگری را نداشتم.

متوسلانی در قسمت دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه بهروز وثوقی عاشق بازیگری بود تاکید  کرد: نبود بهروز وثوقی در سینمای ایران باعث شد که هم بهروز وثوقی ضرر کند و هم سینمای ایران.

محمد متوسلانی بازیگر، کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده سینما، بازیگری در سینما را از سال 1337 و با بازی در فیلم طوفان در شهر ما آغاز کرد. وی در کنار منصور سپهرنیا و گرشا رئوفی، گروه کمدی معروف و موفق آن روزهای سینمای ایران را به وجود آورند. متوسلانی هم مانند بسیاری از ستاره های سینما پس از انقلاب ممنوع التصویر شد و سالها بعد تنها توانست به صورت محدود، آن هم  در عرصه کارگردانی به کار خود ادامه دهد.

 ویدئوی کامل گفتگوی کافه تماشا با محمد متوسلانی بازیگر سینما، ساعت 20 پنج شنبه 11 مردادماه در سایت tamasha.com منتشر می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید