Iranian Agriculture News Agency

پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منتشر شد

پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منتشر شد

 

پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با طرحی از مینا سادات حسینی رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری المپیاد فیلمسازی نوجوانان، پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که قرار است به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شود، با طرحی از مینا سادات حسینی رونمایی شد.

مینا سادات حسینی طراح پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در توضیحاتی درباره طراحی این پوستر گفت: هنگام طراحی این پوستر نوجوانی پویا، سیال و خلاق در جستجوی دنیایی ناشناخته را در نظر داشتم که در خیال خود جستجو و کشف می کند. در واقع این طرح دنیایی آرام، با رنگ آبی آسمان را نشان می دهد و رنگ زرد هم نشان از خلاقیت دارد و آسمان پر ستاره هم راه های کشف نشده دنیای پیش روی نوجوان است.

وی با اشاره به استفاده از المان سی و سه پل در این پوستر گفت: سی و سه پل اشاره ای به اصفهان به عنوان اولین پایتخت شیعی جهان اسلام دارد. ضمن اینکه اصفهان محل دائمی برگزاری جشنواره کودک بوده و هست و این شهر پر از نشانه های خلاقیت و هنرهای متعدد ایرانیان است. این طرح در قالب فریم فیلم درآمده تا نمادی از بخش فیلم جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان باشد.

 دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود. دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال می توانند در این بخش از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

علاقه‌مندان پس از ثبت نام در سایت جشنواره، www.iycs.ir می توانند به ارسال فیلم‌های تولید شده خود تا تاریخ ۱۸مردادماه به دبیرخانه جشنواره به‌آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره ها اقدام کنند. همچنین ثبت ایده فیلم‌نامه در سایت جشنواره تا ۱۰مردادماه، میسر است.

پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منتشر شد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید