Iranian Agriculture News Agency

آنونس جدید این فیلم را تماشا کنید

«آهوی پیشونی سفید ۲» آخر تابستان روی پرده

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» به کارگردانی جواد هاشمی، اولین آنونس رسمی این فیلم منتشر شد.

«آهوی پیشونی سفید ۲» آخر تابستان روی پرده
.به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، در حالی که بخش اول فیلم  «آهوی پیشونی سفید» با نام «اختاپوس» در پاییز سال 91 روی پرده رفت و نتوانست بیش از هشتصد هزار تومان فروش کند، جواد هاشمی بخش دوم این فیلم را آماده اکران کرده تا از اواخر تابستان روی پرده رود. حال باید دید نسخه تازه این فیلم فانتزی و کودکانه می تواند دست کم هزینه تولید خود را بازگرداند یا خیر.

قبل از اکران عمومی نیز قرار است این نسخه از فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان روی پرده رفته و با سایر آثار حاضر در این فستیوال به رقابت بپردازد.

محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، ساغر عزیزی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، سیدجواد هاشمی و حسام نواب‌صفوی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره‌وند، رکسانا وطن‌خواه در «آهوی پیشونی سفید» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در  خلاصه‌ داستان «آهوی پیشونی سفید ۲» آمده: از داخل یک غار، اختاپوس امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند، او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آنها بل بله را به خدمت درآورده اما آهوها با نقشه‌ پیشونی‌ سفید از قلعه فرار می‌کنند. از طرفی مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از پدر خوانده‌اش بگیرد اما... .
حجم ویدیو: 11.29M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید