Iranian Agriculture News Agency

سعیدعزت اللهی به تماشای فیلم بهاره افشاری نشست

سعیدعزت اللهی به تماشای فیلم بهاره افشاری نشست

 اکران مردمی فیلم «سریک» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهاره افشاری با حضور سعید عزت اللهی(بازیکن تیم ملی فوتبال ایران) و بهاره افشاری (تهیه کننده و کارگردان) با استقبال بی سابقه مردم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش ایانا به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم،در ابتدای این مراسم ، بهاره افشاری به مخاطبان «سریک» گفت: یک قدردانی بزرگ به شما بدهکارم. شما کاری کردید که در کمتر از بیست دقیقه دو سانس فیلم «سریک» پر شود و ما یک رکورد عجیب را به ثبت برسانیم. از لطف و حمایت تان ممنونم و تنها کاری که گروه ما می تواند انجام دهد این است که از ستاره هایی که شما دوست شان دارید دعوت کنیم تا در کنار شما فیلم را ببینند. از همه دوستان و سعید عزت اللهی بسیار ممنونم که در شرایط بسیار سختی خودش را به ما رساند.

همچنین سعید عزت اللهی در این اکران مردمی ضمن خوشامدگویی و قدردانی از حضور مخاطبان بیان کرد: عاشقانه دوستتان دارم و از لطف همیشگی تان سپاسگزارم. امیدوارم از تماشای «سریک» لذت ببرید و اگر آن را دوست داشتید حتما حمایت کنید. جای سردار آزمون را خالی می کنم و البته می دانم هر چقدر در فوتبال استعداد داشته و در نگهداری از اسب تبحر، اما در بازیگری استعدادی ندارد (خنده) همچنین تشکر می کنم از اینکه با حضورتان باعث شدید رکوردی در فروش بلیت دو سانس زده شود.

بلیت های دو سانس روز شنبه فیلم «سریک» در پردیس سینمایی کورش در کمتر از بیست دقیقه به پایان رسید و این یک اتفاق بی سابقه به حساب می آید.

این مستند که در حال حاضر در گروه هنر و تجربه اکران است به زندگی «سریک» اسب مسابقه سردار آزمون می‌پردازد و به موازات آن زندگی صاحب سرشناسش را به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید