Iranian Agriculture News Agency

بالابردن بهره‌وری با استفاده از روش‌های نوین آموزشی

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: باید از شیوه‌های نوین آموزش و ترویج برای رسیدن به کشاورزی پایدار استفاده کنیم و دانش و یافته‌های کشاورزی مدرن را به آنها منتقل کنیم.

بالابردن بهره‌وری با استفاده از روش‌های نوین آموزشی

به گزارش خبرنگار ایانا در سنندج، خالد جعفری در نشست شورای تحقیق، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه آموزش و ترویج در جهاد کشاورزی سابقه دیرینه دارد افزود: مقاطع مختلف این آموزش‌ها در سطوح مختلف علمی کاربردی اجرا شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: باید از امکانات و تجهیزات سازمان جهاد کشاورزی که قبلاً در مراکز علمی کاربردی استفاده می‌شد، امروزه برای آموزش بهره‌برداران بخش کشاورزی استفاده شود.

جعفری بیان کرد: شیوه‌های آموزشی مشارکتی با کشاورزان در اولویت قرارگیرد و اهداف این آموزش‌ها باید در جهت کارآفرینی و اشتغال پایدار باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی‌های آموزشی با توجه به تکنولوژی‌های جدید صورت گیرد و آموزش‌ها با مشارکت کشاورزان و انجام نظرسنجی‌ها صورت بگیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: باید نسخه‌های قدیمی آموزش را به روز کنیم، ترویج وآموزش باید پوست‌اندازی کند تا بتواند با به کار گرفتن روش‌های نوین ترویج آموزش کشاورزی موجب بالا رفتن آگاهی و اطلاعات بهره‌برداران شود.   

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در آموزش و ترویج را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: روش‌های نوین آموزش میزان بهره وری را بسیار بالا خواهد برد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید