Iranian Agriculture News Agency

قرار شوک آور بازیگران سریال «مردگان متحرک»

انتشار خبر توافق پنهانی دو ستاره سریال محبوب «مردگان متحرک» (The Walking Dead) موجب حیرت بسیاری از تماشاگران آن شده است.

قرار شوک آور بازیگران سریال «مردگان متحرک»

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، درام ترسناک و تریلر «مردگان متحرک» که از سال 2010 به پخش می رسد، بعد از پخش هشت فصل همچنان تماشاگران پرشماری دارد که در سراسر جهان ماجراهای این سریال زامبی محور را دنبال می کنند. در حالی که فصل نهم این سریال از هفتم اکتبر 2018 برابر با نیمه مهر ماه به پخش خواهد رسید، انتشار اخباری مبنی بر جدایی دو ستاره این مجموعه موجبات نگرانی و ناامیدی طرفدارانش را فراهم کرده است.

با وجود آنکه خروج آندرو لینکلن از سریال به‌صورت رسمی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ اعلام شد، اما علاقه مندا نبه سریال همچنان امیدوارند سازندگان از تصمیمشان بازگردند و کاراکتر ریگ گرایمز با بازی این بازیگر را در قصه نگه دارند.

خبر بدتر اما آن است که دیگر ستاره این سریال یعنی نورمن ریداس بازیگر نقش دریل دیکسون هم ممکن است از مجموعه خداحافظی کند و در فصل بعدی حضور نداشته باشد.

گویا این دو بازیگر در اوایل سریال با یکدیگر قرار گذاشته بودند که در صورت جدایی هر یک، باهم از این سریال خارج شوند.

با این وصف پس از قطعی شدن حذف آندرو لینکلن از سریال، به احتمال زیاد نورمن ریداس هم از پروژه کنار برود. ریداس افشا کرده که او و لینکلن در فصل سوم یا چهارم با هم قرار گذاشتند در صورت جدایی هر یک، دیگری هم قید بازی در آن را بزند.

با این حال در ویدئویی که از مصاحبه جدید این دو بازیگر منتشر شده، لینکلن از ریداس می پرسد که برای ترک سریال مصمم است؟ و  پاسخ می شنود: «البته که نه!». ریداس در ادامه درباره اینکه تا چه اندازه تحت تاثیر خروج لینکلن قرار گرفته است، گفت:«او اولین آدمی بود که در بدو ورودم به پروژه ملاقاتش کردم. همین که کارمان تمام می‌شد، او سریع من را به داخل ماشین می برد و حین غذا خوردن همیشه کلی درباره کار و زندگی صحبت می کردیم».

فصل نهم این سریال 16 قسمت دارد و پخش آن از 15 مهر آغاز خواهد شد و تا اوایل سال 2019 ادامه خواهد داشت.

مردگان متحرک

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید