Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی خبر داد:

تامین ۴۰۰ پنل خورشیدی سیار برای عشایر

به منظور استفاده از انرژی‌های نو در مناطق عشایری استان، تفاهم‌نامه چهارجانبه ای فی مابین جهاد دانشگاهی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل امور عشایر و شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، ، منعقد و به مرحله اجرایی رسیده است.

تامین ۴۰۰ پنل خورشیدی سیار برای عشایر

به گزارش ایانا رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با اعلام این خبر از انعقاد قرارداد تامین ۴۰۰ دستگاه پنل خورشیدی سیار برای عشایر این استان صحبت کرد: به منظور استفاده از انرژی‌های نو در مناطق عشایری استان، تفاهم‌نامه چهارجانبه ای فی مابین جهاد دانشگاهی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل 

رضا شاهین‌فر  گفت: گفت: در این راستا تعهد شده است تامین ۴۰۰ دستگاه پنل خورشیدی سیار در بازه سه ماهه به منظور استفاده از انرژی‌های نو در مناطق عشایری استان خراسان شمالی اجرایی شود.

شاهین فر استفاده از انرژی‌های نو در مناطق عشایری و ارتقای وضعیت اقتصادی و اجتماعی و رفاهی عشایر استان و بهره‌مندی بیشتر جامعه عشایری از امکانات کشور را از اهداف و مزایای اجرای این طرح ذکر کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی محدوده اجرایی این طرح را شامل محدوده مناطق عشایری خراسان شمالی (ییلاق و قشلاق) و مناطق قشلاقی استان گلستان ذکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید