Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد:

افزایش درآمد و تولید پایدار اولویت جهاد کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: افزایش درآمد و تولید پایدار از اهداف اصلی جهاد کشاورزی استان است.

افزایش درآمد و تولید پایدار اولویت جهاد کشاورزی کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در سنندج، خالد جعفری در مراسم تکریم و معارفه مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی کردستان درباره خرید تضمینی گندم گفت: با توجه به میانگین قیمت 1330 تومان برای هر کیلو گندم تاکنون 67 میلیارد تومان پول گندم پرداخت‌شده است.

جعفری درباره شیوه‌های ترویج در کشاورزی اظهار کرد: شیوه برقراری  ارتباط ترویج با مخاطبان بخش ترویج کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و مدیران این حوزه باید با ایجاد تغییر در  نگرش و بهره‌برداری به‌منظور افزایش تولید و درآمد  اقدام کنند.

او گفت: وجود نیروی انسانی متعهد عامل موفقیت ترویج و هماهنگی در جهاد کشاورزی استان کردستان است.

جعفری افزود: علاوه بر وجود نیروی انسانی متعهد، ارتباط‌های دوسویه با تشکل‌های بخش کشاورزی نیز عامل موفقیت ترویج و هماهنگی در جهاد کشاورزی استان کردستان است.

جعفری خاطرنشان کرد: ضرورت کار در ترویج می‌طلبد که ارتباط این بخش با تشکل‌ها بخش کشاورزی به‌طور مستمر وجود داشته باشد.

به گفته جعفری، با توجه به گستردگی فعالیت ترویج بخش‌هایی مختلف کشاورزی می‌توان گفت که سازمان جهاد کشاورزی علاوه بر بهره‌برداران و کشاورزان، مصرف‌کنندگان را نیز در نظر داشته باشد تا بر اساس هدف و برنامه ترویج و روحیه جهادی در این حوزه آینده بسیار خوبی برای بخش کشاورزی ترسیم شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تقدیر از زحمات بیش از یک دهه مدیریت حجت‌الله کوشا در ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: پیمان بابا پیری از مدیران باتجربه و موفق استان است که در حوزه‌های مختلف دارای تجارب کافی است و می‌تواند با بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند در این حوزه به موفقیت‌های بیشتر برسد.

در پایان حجت‌الله کوشا با دریافت حکم بازنشستگی سمت مدیریت ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی استان کردستان را به پیمان بابا پیری تقدیم کرد.

گفته می‌شود پیش‌ازاین بابا پیری سمت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را به عهده داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید